Applaydu od Kinder
Jedna hračka z Kinder Surprise dokáže netušené divy. S novou bezplatnou aplikáciou Applaydu jej vdýchnete život a vytvoríte si svoj vlastný hravý svet. Aplikácia vyvinutá spoločnosťou Gameloft vznikla v spolupráci s Katedrou pedagogiky na Oxfordskej univerzite a celej rodine prináša kreatívne aktivity, ktoré deťom poskytnú nové podnety a rozvinú ich predstavivosť. Deti od 4 do 9 rokov sa pustia do množstva náučných minihier, zapoja fantáziu pri vymýšľaní vlastných príbehov a mnoho ďalšieho!
Vo vajíčkach Kinder Surprise teraz čakajú hračky s letáčikom a QR kódom, ktorý vás pustí do ríše kreativity. Pomocou kódu sa dostanete do sveta zábavno-náučnej aplikácie Applaydu, ktorá prináša čarovné hry a bezpočet chytrých aktivít. S Applaydu toho možno zažiť naozaj veľa: rozšírená realita oživí vaše hračky z Kinder Surprise, zábavnou formou si zopakujete napríklad zemepis či matematiku, mladšie deti sa ponoria do ríše farieb a tvarov a užijete si aj slovné či hudobné hádanky. Počas dobrodružstiev je možné zbierať odmeny a získať nové postavičky, takže sa pri Applaydu nikdy nezačnete nudiť. Stačí si aplikáciu stiahnuť z Google Play alebo App Store a na získanie virtuálnej hračky naskenovať kód z letáčika.
Applaydu poskytuje rodinné a bezpečné prostredie bez reklám a nákupov v aplikácii a tiež funkcie kontroly pre rodičov, ako sú správy o aktivitách alebo prispôsobiteľná náročnosť úloh. Je síce navrhnutá pre celú rodinu, rodičia však môžu mať vďaka spoľahlivým ochranným opatreniam istotu, že si deti budú hranie užívať v úplnom bezpečí aj osamote. Aplikácia z dielne spoločnosti Gameloft vznikla na základe odporúčania Katedry pedagogiky (Department of Education) na Oxfordskej univerzite s cieľom pomôcť deťom, skrz hru, čo najlepšie rozvíjať ich motoriku, kognitívne zručnosti a schopnosti čítať, počítať a písať.
„Aplikácia podnecuje predstavivosť a spája v hre deti a dospelých. Veríme, že Applaydu môže hrať dôležitú úlohu v tom, aby sa z dnešného šťastného dieťaťa raz stal lepší dospelý,“ uviedol Aleksandar Kešelj, Generálny riaditeľ Ferrero Česká.
Nová aplikácia je od februára podporená TV spotom, POSM, kampaňou na Facebooku a ďalšou online podporou.